ДТЕК Київські регіональні електромережі створив для клієнтів зручні та прості дистанційні сервіси. Один з таких — Особистий кабінет юридичного клієнта. В ньому можна оперативно передавати покази лічильників та звіти про використану електричну енергію, отримувати рахунки за розподіл електроенергії, рахунки за перетікання реактивної електроенергії, акти виконаних робіт, а також проконсультуватися стосовно роботи оператора системи розподілу.
«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та запроваджує європейські стандарти обслуговування. Особистий кабінет простий та легкий у використанні і дозволяє економити свій час. Він став зручним інструментом для наших бізнес-клієнтів. Наразі в ньому зареєстровано 9 тисяч юридичних клієнтів з 28 тисяч, присутніх в області. За перший квартал через онлайн-кабінет відправлено 19,2 тисячі звітів про вжиту електроенергію», — розповів генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.
Для того, щоб зареєструватися в особистому кабінету, слід відкрити відповідний розділ на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі та ввести дані відповідно до покрокових підказок.
За допомогою особистого кабінету клієнти можуть в зручній формі:
– передати покази лічильників;
– здати звіт про використану електроенергію;
– отримати рахунки за реактив, акти виконаних робіт та рахунків за розподіл (якщо за умовами договору передбачена пряма оплата оператору системи розподілу);
– переглянути покази лічильників за попередній період.
Для активізації особистого кабінету і можливості користування послугами онлайн, бізнес-клієнтам обов’язково необхідно мати електронний цифровий підпис «ЦСК ЦЕЗАРIС».
Відділ комунікацій
ДТЕК Київські регіональні електромережі
Коментарі