Обухівська міська рада

 Меню
CLOSE

Онлайн помічник: ДТЕК Київські регіональні електромережі рекомендує юридичним клієнтам користуватися перевагами Особистого кабінету

Share on facebook
Share on telegram
Share on google
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on print

ДТЕК Київські регіональні електромережі створив для клієнтів зручні та прості дистанційні сервіси. Один з таких — Особистий кабінет юридичного клієнта. В ньому можна оперативно передавати покази лічильників та звіти про використану електричну енергію, отримувати рахунки за розподіл електроенергії, рахунки за перетікання реактивної електроенергії, акти виконаних робіт, а також проконсультуватися стосовно роботи оператора системи розподілу.

«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та запроваджує європейські стандарти обслуговування. Особистий кабінет простий та легкий у використанні і дозволяє економити свій час. Він став зручним інструментом для наших бізнес-клієнтів. Наразі в ньому зареєстровано 9 тисяч юридичних клієнтів з 28 тисяч, присутніх в області. За перший квартал через онлайн-кабінет відправлено 19,2 тисячі звітів про вжиту електроенергію», — розповів генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.

Для того, щоб зареєструватися в особистому кабінету, слід відкрити відповідний розділ на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі та ввести дані відповідно до покрокових підказок.

За допомогою особистого кабінету клієнти можуть в зручній формі:

– передати покази лічильників;

– здати звіт про використану електроенергію;

– отримати рахунки за реактив, акти виконаних робіт та рахунків за розподіл (якщо за умовами договору передбачена пряма оплата оператору системи розподілу);

– переглянути покази лічильників за попередній період.

Для активізації особистого кабінету і можливості користування послугами онлайн, бізнес-клієнтам обов’язково необхідно мати електронний цифровий підпис «ЦСК ЦЕЗАРIС».

Відділ комунікацій
ДТЕК Київські регіональні електромережі

Коментарі