Обухівська міська рада

 Меню
CLOSE

Як ФОПу-сільгоспвиробнику правильно оформити на роботу працівника?

Share on facebook
Share on telegram
Share on google
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on print

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що одним із головних напрямків контролю за суб’єктами господарювання аграрного сектору в ході операції «Урожай» є контроль за оформленням використання найманої праці та оплатою праці.

Сільгоспвиробники, фермери – як юридичні особи так і фізичні особі – підприємці повинні дотримуватися норм трудового законодавства.

Нагадаємо Порядок оформлення трудових відносин з найманими працівниками. Цей Порядок передбачений законодавством єдиний для всіх роботодавців: як юридичних осіб так і фізичних осіб-підприємців.

Так, статтею 21 Кодексу законів про працю встановлено – ФОП мають укладати трудові договори з найманими працівниками. Трудовий договір укладається у письмовій формі.

Під час укладання трудового договору громадянин зобов’язаний надати паспорт або інший документ, що посвідчує його особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, – документи про освіту, про стан здоров’я, тощо.

Важливим є те, що укладеним трудовий договір вважатиметься лише після підписання його роботодавцем і працівником та видання наказу (розпорядження) про прийняття працівника на роботу. Стаття 24 КЗпП передбачає, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

ФОП – роботодавець до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором має обов’язково подати повідомлення до ДПС України, в один із таких способів:

– засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;
– на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
– на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.

Заповнення трудової книжки вперше проводиться власником або уповноваженим ним органом не пізніше тижневого строку з дня прийняття працівника на роботу.

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
https://t.me/infoTAXbot
Підписатись на телеграм-канал ДПС
https://t.me/tax_gov_ua

ГУ ДПС у Київській області

Коментарі