Обухівська міська рада

 Меню
CLOSE

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» в Кагарлицькій ДПІ

Share on facebook
Share on telegram
Share on google
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on print

У Кагарлицькій ДПІ Головного управління ДПС у Київській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Застосування РРО/ПРРО – все, що потрібно знати платникам. Переваги користування онлайн послугами».

На запитання відповідала заступник начальника Кагарлицької ДПІ Світлана ШЕПЕТА.

Надаємо увазі читачів найцікавіші запитання та відповіді до них.

1. Чи потрібно застосовувати РРО при торгівлі на ринку?

Відповідно до законодавчих новацій, платник єдиного податку, що належить до 1 груп РРО у своїй діяльності не застосовують.

Фізична особа-підприємець, яка здійснює роздрібний продаж товарів в магазинах та об’єктах ресторанного господарства, які розташовані на території ринку, не може бути платником єдиного податку першої групи, та відповідно зобов’язана застосовувати РРО в залежності від обраної системи оподаткування та виду здійснюваної діяльності.

2 . Як скасувати помилково проведену суму розрахунків через ПРРО?

Скасувати помилково проведену суму через ПРРО можна сформувавши розрахунковий документ повернення товару (фіскальний касовий чек видачі коштів) або шляхом сторнування попереднього чеку та проведення операції продажу повторно.

3. Який порядок та термін реєстрації ПРРО?

Для реєстрації ПРРО складається Заява про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за ф. №1-ПРРО (J/F 1316602). Реєстраційна заява за ф. №1-ПРРО в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів подається за основним місцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків до фіскального сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (АРІ))або засобами телекомунікацій.

У разі відсутності підстав для відмови у реєстрації ПРРО реєструється шляхом присвоєння програмним забезпеченням фіскального сервера фіскального номера ПРРО із внесенням даних до Реєстру ПРРО.

Про реєстрацію ПРРО суб’єкту господарювання направляється інформація у другій квитанції із зазначенням присвоєного під час реєстрації фіскального номера ПРРО.

Датою реєстрації ПРРО є дата формування фіскального номера ПРРО.

Про результати обробки реєстраційної заяви за ф. №1-ПРРО, суб’єкту господарювання надається або направляється інформація засобами Електронного кабінету або засобами телекомунікацій:
– у день отримання реєстраційної
заяви за ф. №1-ПРРО, якщо реєстраційна заява за ф. №1-ПРРО, надійшла не пізніше 16.00 робочого (операційного) дня;
– не пізніше наступного робочого
дня, якщо реєстраційна заява за ф. №1-ПРРО надійшла після 16.00 робочого (операційного) дня.

4. Хто може отримати безкоштовне програмне забезпечення від податкової служби?

Отримати програмне забезпечення від Державної податкової служби можуть усі користувачі безкоштовно та за власним бажанням. Уся актуальна інформація щодо запровадження ПРРО, а також форм електронних документів для них, які застосовуються користувачами для реєстрації/перереєстрації/скасування реєстрації ПРРО, розміщена на офіційному вебпорталі ДПС у банері «Програмні РРО».

5. Що робити при зупинці роботи ПРРО, коли гаджет продовжує функціонувати? Чи потрібно в такому випадку до чи після перезавантаження ПРРО надавати повідомлення про виявлення несправностей ПРРО?

Статтею 5 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» встановлено, що на період виходу з ладу ПРРО проведення розрахункових операцій не здійснюється до моменту усунення несправностей.

Користувач ПРРО самостійно оцінює працездатність ПРРО. Якщо роботу ПРРО відновлено відразу після його перезавантаження (короткотермінова зупинка), то ПРРО не вважається несправним. Повідомлення про виявлення несправностей за ф. №2-ПРРО у такому випадку до ДПС не надсилається.

Кагарлицька ДПІ ГУ ДПС у Київській області

Коментарі