На Київщині частина населених пунктів залишилися без світла внаслідок негоди, яка вирувала протягом 29-31 серпня. Фахівці ДТЕК Київські регіональні електромережі працювали три доби, щоб відновити електропостачання в постраждалих від негоди районах. Станом на ранок 31 серпня відновили роботу 173 повітряних ліній 6-10 кВ та 4128 трансформаторних підстанцій. Електропостачання повернули у 186 міст і сіл, які були знеструмлені повністю та у 257, що постраждали частково.
Особливо постраждали Баришівський, Броварський та Вишгородський енерговузли. Гроза, злива та шквальний вітер спричинили відключення та обриви 238 повітряних ліній напругою 6-10 кВ та 5318 трансформаторних підстанцій. Знеструмлено було 241 населений пункт повністю та 349 — частково.
В ніч з 30 на 31 серпня в регіоні працювали близько 70 аварійних бригад ДТЕК Київські регіональні електромережі. До ранку вони відновили електропостачання для більшості клієнтів. Знеструмленими ще залишаються 55 населених пункти повністю та 92 — частково. Після негоди пошкодженими залишаються 65 ліній електропередачі 6-10 кВ, і 1190 трансформаторних підстанцій. Роботи ускладнювались величезною кількістю аварійних дерев та гілок, які через негоду впали на лінії електропередач або перегородили шлях для проїзду на місце аварії.
«ДТЕК — надійна, відповідальна компанія, яка турбується про своїх клієнтів. Ми направили всі сили та ресурси для боротьби зі стихією та повернення комфорту в кожну домівку нашого клієнта. До ліквідації аварій залучені близько 210 наших спеціалістів. Наразі додатково направляємо бригади у найбільш постраждалі від негоди райони», — зазначив генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.
Оперативно-виїзні бригади ДТЕК Київські регіональні електромережі працюють в посиленому режимі, щоб якнайшвидше відновити подачу електроенергії в постраждалі райони.
ДТЕК Київські регіональні електромережі просить мешканців області бути обережними, не наближатися до оголених проводів та обірваних ліній.
Інформацію про аварійні відключення можна перевірити на сайті компанії в розділі «Немає електроенергії?». Якщо ваша адреса там є, — спеціалісти вже знають про відключення і відновлюють електропостачання. Якщо ви не знайшли свою адресу — повідомте про відключення у зручний спосіб: через мобільний додаток «Мережі онлайн» (додаток доступний в AppStore та Google Play Market), чат-бот у Viber і Telegram або приватні повідомлення на сторінці ДТЕК Київські регіональні електромережі у Facebook.
Відділ комунікацій
ДТЕК Київські регіональні електромережі
Коментарі