Обухівська міська рада

 Меню
CLOSE

Сеанс телефонного зв’язку “гаряча лінія” в Кагарлицькій ДПІ

Share on facebook
Share on telegram
Share on google
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on print

В Кагарлицькій ДПІ ГУ ДПС у Київській області відбувся сеанс телефонного зв’язку “гаряча лінія” на тему: «Електронні сервіси для громадян та суб’єктів декларування».

Начальник ДПІ Людмила ЦИГАНОК надала вичерпні відповіді платникам у ході сеансу «гарячої лінії». Пропонуємо Вашій увазі деякі з питань:

1. Під час надання податкової звітності в електронному виді при підписанні документу виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено». Які необхідно вчинити дії для виправлення даної помилки?

Для усунення даної помилки необхідно перевірити:

-який ключ кваліфікованого електронного підпису чи печатки використовується першим (вірна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер-директор-електронна печатка);

-правильність введення паролю, а саме: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);

-чи набраний пароль відповідає ключу, який використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера);

-чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа ( уразі зміни ім’я файлу особистий ключ буде пошкоджено, тому необхідно звернутися до відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС), в якому отримували кваліфікований сертифікат, подати заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката та новий комплект реєстраційних документів.

У разі якщо жодна з рекомендацій не допомогла у вирішити проблему, необхідно звернутися до представництва КН ЕДП ІДД ДПС, в якому були отримані кваліфіковані сертифікати, подати заяву на скасування кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому кваліфіковані сертифікати.

2. Які послуги можна отримати через Електронний кабінет платника?

З метою економії часу платникам зручно обирати електронний формат спілкування з податковими органами. Електронні сервіси ДПС, зокрема, сервіси Електронного кабінету, дають змогу не лише подати податкові декларації (розрахунки) засобами електронного зв’язку через Електронний кабінет, але й надіслати заяви, отримати довідки, ознайомитися з корисною інформацією.

Наприклад, отримати інформацію про стан розрахунків з бюджетом можна у меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету.

Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС надсилається за формою «F/J300204» через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету»

У приватній частині Електронного кабінету інформації щодо облікових даних, поданої звітності, стану розрахунків з бюджетом, листів, запитів, реєстрації податкових накладних на інших сервісів оновлюється в режимі реального часу.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Коментарі