- Повідомлення про оприлюднення проекту Стратегії розвитку Обухівської міської територіальної громади Київської області на 2022 – 2027 роки та Звіту про стратегічну екологічну оцінку
- ЗВІТ ПРО СТРАТЕГІЧНУ ЕКОЛОГІЧНУ ОЦІНКУ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ НА 2022 – 2027 РОКИ
- План заходів з реалізації у 2022-2024 роках Стратегії розвитку Обухівської міської територіальної громади Київської області на 2022 – 2027 роки
- СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ НА 2022 – 2027 РОКИ
- ЗАЯВА про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту Стратегії сталого розвитку Обухівської міської територіальної громади Київської області на 2022 – 2027 роки
- ЗАЯВА про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту Програми соціально-економічного та культурного розвитку Обухівської міської територіальної громади Київської області на 2022-2024 роки
- Розпорядження Про створення Комітету зі стратегічного планування та впровадження Стратегії сталого розвитку Обухівської міської територіальної громади до 2030 року
- РІШЕННЯ Про виконання Стратегії сталого розвитку Обухівської територіальної громади до 2030 року за 2019 рік
- Звіт про виконання Стратегії сталого розвитку Обухівської територіальної громади до 2030 року за 2019 рік
- РІШЕННЯ Про виконання Стратегічного плану економічного розвитку міста Обухова до 2020 року за 2018 рік
- Звіт про виконання Стратегічного плану економічного розвитку міста Обухова до 2020 року за 2018 рік
- Виконання заходів Стратегічного плану економічного розвитку міста Обухова до 2020 року за 2018 рік
- ІНДИКАТОРИ впровадження Стратегічного плану економічного розвитку міста Обухова до 2020 року за 2018 рік (оперативні дані)
- РІШЕННЯ Про затвердження Стратегії сталого розвитку Обухівської територіальної громади до 2030 року
- СТРАТЕГІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ОБУХІВСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ДО 2030 РОКУ
- РІШЕННЯ Про виконання Стратегічного плану економічного розвитку міста Обухова до 2020 року за 2017 рік №708-32-VІІ від 22.02. 2018 року
- Звіт про виконання Стратегічного плану економічного розвитку міста Обухова до 2020 року за 2016 та І півріччя 2017 року
- Стратегічний план економічного розвитку міста Обухів на період до 2020 року
- Звіт про результати опитування підприємців міста Обухів
- Профіль громади міста Обухів (Матеріали до проекту Стратегічного плану економічного розвитку)
16/11/2021
Шановні мешканці Обухівської міської територіальної громади Київської області!
Виконавчим комітетом Обухівської міської ради Київської області розробляється Стратегія розвитку Обухівської міської територіальної громади Київської області на 2022 – 2027 роки.
З метою вивчення громадської думки, отримання зауважень та пропозицій від громади, оголошуються електронні консультації з громадськістю.
Пропозиції та зауваження можна подавати у письмовому вигляді на електронну адресу: ekonom_obuchivmeria@ukr.net в термін до 11.12.2021 року.
З проектом Стратегії можна ознайомитися на сайті Обухівської міської ради за посиланням https://obcity.gov.ua/ekonomika-mista/strategiya-rozvitku/.
Управління економіки
Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області
Шановні мешканці Обухівської міської територіальної громади!
15 листопада 2021 року о 15:00 відбудеться третє засідання Комітету з розроблення та впровадження Стратегії розвитку Обухівської міської територіальної громади Київської області на 2022 – 2027 роки, де буде розглядатися кінцевий варіант Проекту Стратегії та проект Плану заходів з реалізації у 2022-2024 роках Стратегії розвитку Обухівської міської територіальної громади Київської області на 2022 – 2027 роки.
З метою отримання зауважень та пропозицій від мешканців громади запрошуємо всіх бажаючих долучитися до обговорення Проекту Стратегії розвитку Обухівської міської територіальної громади Київської області на 2022 – 2027 роки.
З проектами Стратегії та Плану заходів з реалізації у 2022-2024 роках Стратегії можна ознайомитися на сайті Обухівської міської ради в «Громадянам», підрозділ «Економіка» Стратегія розвитку.
З урахуванням карантинних обмежень, засідання комітету та громадські слухання проводитимуться у віртуальному форматі на платформі Zoom.
Посилання на конференцію:
https://zoom.us/j/3613294472?pwd=TDNwcGhFUHhGSGIxMWl3TzQzMlNlZz09
Ідентифікатор конференції: 361 329 4472
Код доступу: skym1z
Крім того, пропозиції та зауваження кожен мешканець громади може подати у письмовому вигляді на електронну адресу: ekonom_obuchivmeria@ukr.net в термін до 11.12.2021 включно.
Шановні мешканці Обухівської міської територіальної громади!
У зв’язку з створенням Обухівської міської територіальної громади є потреба в оновленні діючої Стратегії сталого розвитку Обухівської міської територіальної громади до 2030 року. Для врахування думок мешканців всієї громади щодо головних існуючих проблем в громаді, а також перспектив розвитку на майбутнє просимо Вас взяти участь в опитуванні. (Анкетування є анонімним, а його результати будуть використані виключно у зведеному вигляді)
https://forms.gle/pfVjwB5a1isz7ppJ7
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ЗБІР ІДЕЙ ПРОЕКТІВ до Плану реалізації Стратегії сталого розвитку Обухівської громади до 2030 року
Обухівська міська рада розробляє Стратегічний план економічного розвитку міста Обухова та сіл міської ради: Таценки, Ленди на період до 2030 року (далі – Стратегія). Найважливішим етапом її розробки є пропозиція з боку представників жителів Обухівської громади (юридичних та фізичних осіб) ідей проектів, які дозволять сформувати План реалізації Стратегії. Ідеї проектів буде відібрано, проаналізовано та пріоритезовано Робочою групою з розробки Стратегії. За результатами цієї роботи буде сформовано Каталог проектів місцевого розвитку на період до 2030 року і визначено джерела їх фінансування.
Запрошуємо усіх мешканців Обухівської громади, які зацікавлені у його розвитку, представників органів місцевого самоврядування, місцевих органів державної влади, громадських організацій, установ та організацій усіх форм власності запропонувати ідею(ї) проекту(ів), які дозволять реалізувати завдання Стратегії. Ідеї проектів обов’язково повинні відповідати таким критеріям:
1. Проектні ідеї повинні бути спрямовані на досягнення суспільної вигоди.
2. Отримувачем вигод від реалізації проекту не може бути окрема фізична або юридична особа.
3. Термін реалізації проекту – не більше як 10 років (2019-2030 роки).
4. Проектні ідеї повинні відповідати одному з трьох ключових завдань місцевого розвитку/стратегічних напрямів розвитку громади:
a. Сталий економічний розвиток.
b. Сталий соціальний розвиток.
c. Сталий екологічний розвиток.
5. Подібний проект ще не реалізовувався на відповідній території.
6. Існує інституційна та технічна спроможність для реалізації проекту.
7. Проектна ідея має бути представлена у формі, що додається.
8. Проектна ідея має відповідати одному із завдань стратегічних цілей Стратегії розвитку громади (ознайомтеся з переліком стратегічних цілей, завдань у додатку до цього оголошення).
Заповнені форми надсилайте на електронну поштову скриньку – ekonom_obuchivmeria@ukr.net або в паперовому вигляді за адресою: м. Обухів, вулиця Малишка, 6 (управління економіки виконавчого комітету Обухівської міської ради).
За додатковою інформацією звертатися за телефоном (045 72) 5-02-22
За результатами відбору кращі проектні ідеї увійдуть до Плану реалізації Стратегії і будуть профінансовані у 2019-2030 роках.
До 15 травня 2018 року триватиме збір проектних ідей до плану реалізації Стратегії розвитку міста Обухова та сіл міської ради: Таценки, Ленди до 2030 року
Шановна Обухівська громадо!
Наприкінці вересня 2015 року Організацією Об’єднаних Націй затверджено нову Глобальну Стратегію Сталого Розвитку до 2030 року та схвалено 17 Цілей Сталого Розвитку (далі – ЦСР) й 169 завдань, які мають бути реалізовані всіма державами світу. Зазначені документи були підтримані 193 країнами-членами ООН, включаючи Україну.
Відповідно до Законів України «Про стимулювання розвитку регіонів», «Про місцеве самоврядування в Україні виконавчим комітетом міської ради розпочата робота з розробки Стратегії розвитку міста Обухова та сіл міської ради до 2030 року.
Стратегічний план сталого розвитку міста Обухова та сіл міської ради: Таценки, Ленди ми повинні побудувати на базі нової Глобальної Стратегії Сталого Розвитку ООН, яка ставить за мету визначення цільових показників розвитку міста відповідно до Цілей Сталого Розвитку, схвалених Організацією Об’єднаних Націй.
Процес розробки Стратегії – колективна робота десятків організацій та активних людей міста із різних сфер діяльності, органів місцевого самоврядування, наукових установ та громадських організацій.
Обухівська міська рада пропонує Бачення розвитку Стратегічного розвитку Обухівської громади за такими напрямками, цілями та завданнями (додаток1, додаток 2).
Запрошуємо усіх зацікавлених у розвитку міста Обухова та сіл міської ради: Таценки, Ленди запропонувати свої проектні ідеї, які дозволять реалізувати завдання Стратегії розвитку міста Обухова та сіл міської ради: Таценки, Ленди до 2030 року.
Бажаючі можуть до 15 травня 2018 року долучитись до напрацювання проектних ідей.
Свої проектні ідеї можна направити на електронну адресу управління економіки (ekonom_obuchivmeria@ukr.net), висвітлити на сторінці в Facebook (https://www.facebook.com/profile.php?id=100021032198926) або звернутися в управління економіки виконавчого комітету Обухівської міської ради за адресою: м. Обухів, вул. Малишка, 6.
Додаткову інформацію можна отримати в управлінні економіки виконавчого комітету Обухівської міської ради за тел.: (045 72) 5-02-22.
Управління економіки виконавчого
комітету Обухівської міської ради
Шановні мешканці міста Обухова та сіл міської ради: Таценки, Ленди.
Обухівська міська рада приступила до розроблення Стратегічного плану економічного розвитку міста Обухова та сіл міської ради: Таценки, Ленди до 2030 року. А тому, ми звертаємося до вас з проханням залучитися до визначення основних проблем, які на Вашу думку існують в Обухівській громаді, та перспектив розвитку громади на майбутнє. Також, просимо заповнити анкету щодо розробки Стратегічного плану розвитку міста Обухова та сіл міської ради: Таценки, Ленди до 2030 року (додаток 1) та надати проекти – ідеї розвитку міста та сіл міської ради: Таценки, Ленди до 2030 року (додаток 2).
Інформацію, пропозиції, побажання, проекти – ідеї тощо просимо надавати до 05.03.2018 року управлінню економіки виконавчого комітету міської ради на електронну поштову скриньку – ekonom_obuchivmeria@ukr.net або в паперовому вигляді за адресою: м. Обухів, вулиця Малишка, 6.
Думка кожного для нас є важливою та обов’язково буде врахована при визначенні пріоритетних завдань та шляхів розвитку Обухівської громади.
Триває реалізація Стратегічного плану економічного розвитку міста Обухова до 2020 року
22 серпня 2017 року в сесійній залі міської ради відбулося засідання Комітету з управління впровадженням Стратегічного плану економічного розвитку міста Обухова на період до 2020 року.
На засіданні Комітету було розглянуто результати моніторингу виконання Стратегічного плану економічного розвитку міста Обухова за 2016 рік та І півріччя 2017 року.
Стратегічним планом передбачено виконання 3-х пріоритетних напрямків розвитку, а саме: А. Розвиток бізнесу; В. Залучення інвестицій; С. Якість життя.
Впродовж 2016 року та І півріччя 2017 року зусилля міської ради спрямовувалися на реалізацію 8 стратегічних цілей які включають в себе 34 оперативних цілей, метою яких є вирішення спільних проблем мешканців громади та реалізації спільних завдань щодо економічного зростання, підвищення конкурентоспроможності, інвестиційної привабливості, якості життя у місті через ефективне використання ресурсів та реалізації спільних інтересів влади, громади та бізнесу. Комітетом з управління впровадження Стратегічного плану економічного розвитку міста Обухова внесено пропозиції щодо винесення Звіту Стратегії на розгляд засідання міської ради та внесено пропозиції подальшої реалізації заходів плану.
Стратегічний підхід до сталого розвитку успішно застосовують у країнах Європи, які не лише прийняли національні стратегії сталого розвитку, а й періодично їх переглядають. Регіональні чи галузеві Стратегії мають орієнтування на досягнення балансу між економічними, соціальними та екологічними цілями.
На Саміті ООН зі сталого розвитку було затверджено 17 глобальних цілей сталого розвитку, які охопили 169 завдань.
Міністерство економічного розвитку та торгівлі вже проводить роботу в напрямі адаптації цілей сталого розвитку до нинішніх умов розвитку держави до 2030 року. Тому структурні підрозділи виконавчого комітету Обухівської міської ради разом з громадськістю міста розпочинають роботу над актуалізацією та вдосконаленням Стратегічного плану економічного розвитку міста Обухова до 2030 року.
Стратегічне бачення
ОБУХІВ – ЗЕМЛЯ, ЩО НАМ БОГОМ ДАНА
Місто ділових людей, з потужним промисловим потенціалом і розвиненою інфраструктурою.
Привабливе для інвестицій та бізнесу, комфортне для життя, відпочинку та активного дозвілля
Місія міста
Обухів – мальовнича природна перлина Київщини на схилах Педини, яка об’єднала культуру Трипілля, козацького духу та народної майстерності.
Місто поблизу столиці України з розвинутим промисловим комплексом і транспортно-логістичною інфраструктурою.
Земля творчої інтелігенції, самодостатньої громади та активної молоді.
SWOT – аналіз
Стратегічний напрямок А. РОЗВИТОК БІЗНЕСУ
Сильні сторони
• вигідне географічне і транспортне положення міста;
• хороші природні умови міста;
• стабільна демографічна ситуація;
• інтеграційні взаємозв’язки з Києвом, який є суттєвим ринком збуту товарів і послуг;
• диверсифікована економіка міста;
• зростання сектору малих і середніх підприємств;
• наявність розвинутого комплексу промислових підприємств Трипільського вузла;
• достатньо розвинута фінансова, телекомунікаційна, транспортна інфраструктура;
• наявність вільних кваліфікованих трудових ресурсів;
• сприятливий місцевий бізнес-клімат;
• наявність в місті ринків збуту товарів і послуг та постачальників компонентів для невеликих підприємств;
• позитивне ставлення влади до бізнесу;
Слабкі сторони
• не затверджений новий Генеральний план міста;
• близькість до Києва сприяє відтоку робочої сили;
• труднощі з отриманням земельних ділянок або приміщень;
• стан охорони правопорядку потребує поліпшення;
• бюрократизм з боку органів влади у вирішенні діяльності суб’єктів підприємництва;
• ускладнена та довготривала процедура вирішення земельних питань;
• обмеженість ресурсів землі, нерухомості і майна для розвитку бізнесу;
• відсутність механізму захисту місцевого товаровиробника;
• реформа на місцевому рівні;
Можливості
• реформа адміністративно – територіального устрою України та розширення меж міста;
• судова реформа та кращий правовий захист приватної власності;
• доступ до європейських ринків збуту без митниць;
• державна підтримка щодо покращення інфраструктури для бізнесу;
• участь у програмах ЄС;
• розширення бізнесу в інших адміністративно-територіальних одиницях без припинення діяльності на території міста;
• системні дії влади спрямовані на підтримку малого та середнього бізнесу;
• спрощення та покращення послуг з дозвільних процедур;
• проведення політики стосовно розвитку центрів підтримки бізнесу;
• фінансова підтримка підприємств та надання їм податкових стимулів;
• надання професійної допомоги бізнесу у залученні інвестицій;
• розвиток ділового туризму;
• децентралізація та реформа державного управління;
• дерегуляція та реформа підприємництва;
• податкова реформа;
• антикорупційна реформа
Загрози:
• поглиблення міжнародної економічної кризи;
• погіршення загальної економічної ситуації в країні;
• негативні зміни у національному законодавстві;
• подальше підвищення цін на енергоносії;
• нестабільність національної валюти та інфляція;
• високі процентні ставки при отриманні кредитів;
• нестача кваліфікованої робочої сили;
• застарілі засоби виробництва;
• висока іноземна конкуренція;
• відсутність необхідних реформ в сфері регіонального розвитку
Стратегічний напрямок В. ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙ
Сильні сторони
• привабливі природно-рекреаційні умови міста;
• вигідне географічне і транспортне положення міста;
• стабільна демографічна ситуація;
• наявність вільних кваліфікованих трудових ресурсів;
• достатньо розвинута транспортна інфраструктура;
• стабільна галузь будівництва та виробництва будівельних матеріалів;
• наявність сучасних систем комунікації і зв’язку;
• достатня мережа фінансових установ;
• збільшення обсягів прямих іноземних інвестицій в економіку міста;
• експортна орієнтація крупних промислових підприємств;
• наявність вільних земельних ділянок;
• наявність «браунфілдів»;
• впровадження інвестиційних проектів з альтернативної енергетики, будівництва соціальних об’єктів та переробки ТПВ;
Слабкі сторони
• низький рівень інвестицій у місцеву економіку;
• не висока експортна орієнтація місцевої економіки;
• близькість до Києва сприяє відтоку робочої сили;
• недостатня промоція міста;
• брак кадрів цілого ряду робітничих професій;
• брак площ та землі для розширення і розвитку бізнесу;
• стан охорони правопорядку потребує поліпшення;
• ускладнені та довготривалі дозвільні процедури;
• бюрократичні перепони при наданні послуг для бізнесу;
• низький рівень науково-дослідної роботи та використання нових технологій суб’єктами господарювання;
• відсутність спеціалістів із залучення інвестицій;
• відсутність Агенції економічного розвитку міста
Сприятливі можливості
• оновлення Генерального плану міста;
• будівництво окружної дороги міста Київ;
• розробка правил забудови міста та зонування території;
• підготовка кваліфікованої робочої сили;
• впровадження державної політики залучення прямих іноземних інвестицій;
• більш тісне співробітництво України з ЄС (доступ до великого ринку без митних перешкод, участь у програмах ЄС)
• здійснення інвестицій у вдосконалення виробничих потужностей і модернізацію існуючих технологій;
• фінансова підтримка підприємств та надання їм податкових стимулів;
• надання переваги місцевим фірмам у розміщенні замовлень;
• надання професійної допомоги представникам бізнесу у залученні інвестицій.
Загрози
• наявність корупційної складової у діяльності державних органів влади
• недосконале законодавство та можливі негативні його зміни;
• погіршення економічної та політичної ситуації в країні;
• збільшення податкового навантаження на суб’єкти господарювання;
• подальше підвищення цін на енергоносії;
• нестабільність національної валюти та інфляція;
• високі процентні ставки при отриманні кредитів;
• нестача кваліфікованої робочої сили;
• застарілі засоби виробництва;
• висока іноземна конкуренція;
• відсутність необхідних реформ в сфері регіонального розвитку
Стратегічний напрямок С. СТВОРЕННЯ КОМФОРТНИХ УМОВ ДЛЯ ПРОЖИВАННЯ
Сильні сторони
• достатньо розвинута транспортна інфраструктура, близькість залізничної станції, автошлях Київ – Дніпропетровськ та водних шляхів;
• налагоджена робота громадського транспорту;
• достатньо розвинута фінансова інфраструктура;
• належний рівень надання комунальних та соціальних послуг;
• розвинута мережа освітніх закладів;
• розвинуті сфери торгівлі та послуг;
• рекреаційні бази, близькість до річок;
• житлова забудова забезпечена необхідною інфраструктурою;
• ефективна робота комунальних служб;
• наявність централізованого і децентралізованого теплопостачання міста;
• здійснюється житлове та промислове будівництво;
• різноманітне аматорське мистецьке і спортивне життя;
Слабкі сторони
• стан житлового будівництва не забезпечує очікування мешканців;
• брак території для подальшого просторового розвитку міст;
• погіршується стан екології, забруднення атмосфери викидами Трипільської ТЕС;
• відсутня індустрія відпочинку, розваг;
• недостатня кількість спортивних об’єктів та споруд;
• відсутність паркових зон;
• нестача закладів, що надають послуги з проживання (у т.ч. готельних номерів);
• зношена інженерна інфраструктура (водопостачання, очисні споруди);
• недостатній рівень медичного обслуговування та дефіцит високо діагностичного медичного обладнання ;
• мала кількість об’єктів гуманітарної сфери (дитячі садки, школи);
• низький рівень екологічного виховання населення;
• низький рівень впровадження проектів енергоефективності в житлово-комунальній сфері міста;
• неналежне забезпечення правопорядку та безпеки життя;
• обмеженість повноважень органів місцевого самоврядування для вирішення питань розвитку територіальної громади міста;
• високий відсоток зношеності будівель та споруд міста;
• сучасний стан фінансування не дозволяє кардинально покращити інженерні мережі;
• незадовільний стан збирання і вивезення ТПВ;
• незадовільний стан утримання доріг;
• низький рівень застосування новітніх технологій в системі ЖКГ
Сприятливі можливості
• зміна статусу міста Обухова з міста районного на місто обласного значення;
• розвиток інфраструктури в результаті будівництва нових житлових масивів;
• покращення охорони правопорядку;
• реалізація політики активного залучення інвестицій у розвиток інфраструктури;
• розвиток телекомунікаційного забезпечення;
• державне фінансування реконструкції і утримання доріг;
• державна підтримка будівництва соціального житла, відновлення житлового будівництва підприємствами для своїх працівників;
• належне фінансування розвитку мережі дитячих садків та шкіл;
• державна підтримка програм покращення екологічного стану території;
• підтримка запровадження новітніх технологій з енергозбереження;
• державна підтримка розвитку підприємств комунальної сфери;
• фінансування програм реконструкції мереж вуличного освітлення у населених пунктах;
• впровадження реформ усіх сфер життя громади
Загрози
• погіршення екології у місті (у т.ч. через техногенний фактор);
• нестабільність політичної та економічної ситуації в країні;
• негативні зміни законодавства;
• подальше підвищення цін на енергоносії;
• несприятлива цінова ситуація на ринку матеріально-технічних ресурсів;
• висока аварійність магістральних інженерних мереж;
• поглиблення монополізму у сфері електропостачання, газопостачання;
• застарілі засоби виробництва;
• відсутність необхідних реформ в сфері регіонального розвитку